Search This Blog

datang melawat

Rakan Blogger

About Me

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Assalamualaikum... terima kasih pada yang sudi datang menjenguk blog saya... Nama sebenar Nor Asmah Binti Hussin... Nama Blogger saya Hang Li Po... Kenapa Hang Li Po??? hehe sebab saya Sepet... tapi sepenuhnya melayu ok.... Anak kepada En Hussin Dan Puan Maznah... Isteri kepada En NorHafifi Bin Abdul Muthalib... Ummi Kepada Muhammad Aiman Hakim dan Afrina Zara Batrisyia.... Kakak Kepada Amirah dan Afiqah Najihah.... penulisan adalah minat saya... sebarang pertanyaan bolehlah email kepada saya norasmah2787@gmail.com.... sekian terima kasih

Monday, June 21, 2010

Ragam Manusia

salam... selamat malam semua... dah lama rasanya Li Po xberceloteh kt cini ek... maaflah seminggu ni mmg Li po cbuk ckit... cbuk ngn xsiment, stdy utk midterm, uruskan hal adik yg nk smbung stdy n mcm2 lg r... mmg meletihkan dan memenatkanlah...huhu apapun Li po xkisah sb tu smua atas kerelaan Li po.. kini Li po kembali berbicara...hehehe kali ini Li po nk cerita tentang ketidakpuasan ati Lipo ngn seseorg 2... besalah manusia xsemua perfect kan...;-) tapi jgan r terhegeh sgt kan...huhu entahlah Li po mmg kurang berpuas ati r dengan sikap sorang girls ni kan..huhu Li po dari zaman sekolah g mmg xsuka r istilah *** **** ni...ntahlah bg Lipo ckuplah sekadar mcm yg selalu org wat... hehehe sory r kalau pening ngn cita Li po kali ni, tp Li po xleh cerita secara terang nnt da yg fham... Li po bkn xsuka tp mayb rasa cemburu kot.. ntahlah... hehehe biarlah.. yang penting Li po yakin ngn seseorg 2... so biarlah... tp kdang2 rasa nyampah gak...hahaha biarlah mayb mrka bhagia ngn cara mcm 2 kan... tapi klau kalau Li po nampak agak pelik mayb Li po akan tegur.. tp sapa lah Lipo ni kan... bru kenal..hehehe oppsss xleh cita lebih2 tau... k la sampai di sini dlu utk kli ini... hingga berjumpa kembali... bye n salam...


hang Li Po, 10.43 pm 21/06/2010
home,
rasa nyampah sgt ngn girls 2...eeee

Usia My Life

Daisypath Friendship tickers

Saat Cinta Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Aiman Hakim

Daisypath Happy Birthday tickers

Afrina Zara Batrisyia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers