Search This Blog

datang melawat

Rakan Blogger

About Me

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Assalamualaikum... terima kasih pada yang sudi datang menjenguk blog saya... Nama sebenar Nor Asmah Binti Hussin... Nama Blogger saya Hang Li Po... Kenapa Hang Li Po??? hehe sebab saya Sepet... tapi sepenuhnya melayu ok.... Anak kepada En Hussin Dan Puan Maznah... Isteri kepada En NorHafifi Bin Abdul Muthalib... Ummi Kepada Muhammad Aiman Hakim dan Afrina Zara Batrisyia.... Kakak Kepada Amirah dan Afiqah Najihah.... penulisan adalah minat saya... sebarang pertanyaan bolehlah email kepada saya norasmah2787@gmail.com.... sekian terima kasih

Thursday, July 29, 2010

bahagia bersama...

salam... slmt ptg..
hari yang tenang dengan akim disisi...
di sini lipo nk kongsikan pic li po ngn akim...
hapy sgt...hehehe










sweet,
hang li po...
7.04 pm 29 July 2010
syg syg syg

Friday, July 9, 2010

maksud hadiah...;-)


assalamualaikum... hai smua...
kli ni Li po nk kongsikan maksud hadiah kepada anda semua..
memandangkan bulan july adalah bulan lahir Li po, ayah, mak n pakcik Li Po...hehehe
so mari kitatgk ek maksud hadiah yg diberikan seseorg kpada kita...;-)

“MaKsUd- mAkSuD hAdIaH”

Setiap hadiah yang anda beri kepada kawan/kekasih/ isteri/suami anda mempunyai maksud yang tersirat…

JAM TANGAN…… ..Tanda mengingati
setiap masa dan waktu.

CINCIN …… Tanda ikatan kasih yang abadi.

GELANG …… Tanda mesra.

RANTAI LEHER …… Ikatan cinta yang perlu perhatian.

SUBANG …… Tanda penghargaan dan penghormatan.

KASUT …… Sentiasa mengambil berat/prihatin.

PAKAIAN/KAIN ..…. Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu.

PAYUNG …… Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.

MINYAK WANGI ….. Tanda cinta

BINGKAI GAMBAR ….. Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.

BUKU …… Bersifat terbuka dan bertolak ansur.

BUNGA ……. Tanda perkenalan dan tanda sayang.

COKELAT ……. semanis cintamu.

LAGU/CD/KAD UCAPAN…… mengabadikan cinta

SEJADAH DAN ALQURAN ……tandanya kekasihnya itu m

enyayanginya dunia dan akhirat.

PssssTT.. heheeheehehe… Satu lagi…. zaman mellinieum ni…. HANDPHONE… tandanya…. kau jangan lari dari ku!!!!……aku Kan cari mu walau dimanap

un… melainkan kalau handphone tu ditutup…..[kuang kuang kuang]

*HADIAH PALING BERHARGA DALAM DUNIA!! MASUK MEMINANG…. ..tandanya dia serius dan betul2 seriuss..!!!! =P



hehehe so selamat membaca ya!!!


iklhlas dari,

sweet Hang Li Po, 1.05 pm 10 July 2010


Wednesday, July 7, 2010

Ku Disini~~~


Jadikan setiap dugaan itu sebagai pembakar semangat untuk terus hidup... tiada masalah yg xdapat diselesaikan... suatu ketika dulu ujian yang maha besar pernah Li po hadapi... seusia 12 thun Li po dh berhadapan dngan masalah yang membuatkan Li po lebih matang dlam kehidupan... masalah yang dilalui melibatkan family, dengki khianat manusia yang xsenang tgok org senang... mmg dh lumrah kehidupan manusia... apapun itu kisah dulu kala yang mnjadi pembakar smngat utk teruskan hidup ini...;-)

so... nasihat Li po kada anda semua, hadapilah setiap ujian Allah dengan senyuman... tabahkan hati, kuatkan semangat... jgn jadikan masalah sebagai sebab utk kita berputus asa... Apa pun berlaku Kehidupan perlu diteruskan...

untuk anda semua hayatilah lagu ku disini...

ku disini meratapi

kasih hilang pergi

mungkinkah kembali

ku tak pasti hingga kini

meratapi kasih dekatku di hati

ku mengerti pengorbanan ini

ku tempuhi dengan rela hati

walau perit akanku lalui

kerna kasih bukan kerana membenci

andai..beginikah penghinaan

kan kutitip kesabaran

dari segala dugaan

oh tuhan..kau dengarkanlah rayuan

cintaku yg berpanjangan

tak kesampaian

yang kudambakan tiada haluan

yang berpanjangan tak kesampaian

yang kudambakan tiada haluan

ku disini melewati

hari penuh duri

ku masih disini


sekian dulu untuk kali ini... salam sayang buat semua...;-)

daa...


hang Li pO, 11.58 am 08/07/2010

skd

kala hati berlagu

Usia My Life

Daisypath Friendship tickers

Saat Cinta Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Aiman Hakim

Daisypath Happy Birthday tickers

Afrina Zara Batrisyia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers