Search This Blog

datang melawat

Rakan Blogger

About Me

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Assalamualaikum... terima kasih pada yang sudi datang menjenguk blog saya... Nama sebenar Nor Asmah Binti Hussin... Nama Blogger saya Hang Li Po... Kenapa Hang Li Po??? hehe sebab saya Sepet... tapi sepenuhnya melayu ok.... Anak kepada En Hussin Dan Puan Maznah... Isteri kepada En NorHafifi Bin Abdul Muthalib... Ummi Kepada Muhammad Aiman Hakim dan Afrina Zara Batrisyia.... Kakak Kepada Amirah dan Afiqah Najihah.... penulisan adalah minat saya... sebarang pertanyaan bolehlah email kepada saya norasmah2787@gmail.com.... sekian terima kasih

Thursday, June 18, 2015

~Ramadhan ke 3 bersama~

Hatiku Berbicara:  10 tahun pemergian Arwah kakak, 
                                            10 tahun ramadhan dan syawal tanpa beliau...
                              rindu dihati hanya Allah yang tahu...
                                         Lagu hatiku : Harapan ramadhan

Assalamualaikum w.b.t dan selamat menyambut ramadhan Almubarak... moga kita semua dapat mendapat kenikmatan ramadhan dengan penuh barakah... In Sya Allah.... hari ini Li Po ingin mohon maaf kepada semua sepanjang perkenalan kita semua ada salah atau silap Li Po kepada anda....Li po insan biasa yang tak lepas dari Khilaf.... Mohon kemaafan semua... sama2 lah memperbanyakkan amal ibadat disepanjang bulan ramadhan ini dan menjadi latihan kepada bulan seterusnya.... sama2 lah kita berusaha untuk menjadi hambaNya yang sentiasa mendengar suruhanNya... In Sya Allah.....

harapan ramdhan Li Po Tahun Ini :
ingin menjadi isteri yang lebih solehah kepada suami, kedua2 mak ayah, kakak, adik, adik ipar, kakak ipar dan yang paling penting menjadi ummi yang terbaik untuk kedua permata hati Li Po Muhammad Aiman Hakim dan Afrina Zara Batrisyia.... In Sya Allah....

buat Arwah Kakak yang sentiasa dalam ingatan:

sesungguhnya tinta ini bukanlah penghubung kita tetapi dik mah tetap nak tulis agar segala kenangan kita bersama tidak luput... kak tini, kami sentiasa rindu kak tini.... terutama ramadhan ini... setiap kali ramadhan bagi kami kekuatan hati itu sangat penting untuk mak dan ayah... kami tau mak ayah mesti akan ingt kak tini... kami cuma buat yang terbaik untuk bahagiakan mak ayh... kami cuba buat terbaik untuk beri kekuatan suapaya kami dapat besarkan akim sesempurna yang boleh ... janji kami itu pasti... syukur alhamdulluillah dikmah dapat suami yang sangat memahami... tak pernah berkira kasih sayang untuk akim... tak pernah berkira duit untuk beli akim mcm2... terutama sekali time raya.... baju raya dialah nak yang terbaik untuk akim.... macam anak sendiri... dikmah syukur sgt2.... dia sendiri kata jaga akim tak dak apa yang luak pun... moga2 ada hikmah untk kami sekeluarga.... akim boleh jadi abg yang baik... boleh jaga adek zara... boleh sangat diharap... dikmah harap apa yg sekarang akan kekal selamanya... In Sya Allah.... moga kak tini damai disana... doa kami sentiasa mengiringi kamu duhai kekanda....

Buat mak ayh tersayang :

 mak ayah, moga ramadhan kali ini memberi seribu keberkatan kepada kita sekeluarga.... moga mak ayah bahagia dgn ank2... akan kami buat yang terbaik untuk mak ayah... itu janji kami.... In Sya Allah....

sekian dulu untuk kali ini....

 assalamualaikum....

Usia My Life

Daisypath Friendship tickers

Saat Cinta Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Aiman Hakim

Daisypath Happy Birthday tickers

Afrina Zara Batrisyia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers