Search This Blog

datang melawat

Rakan Blogger

About Me

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Assalamualaikum... terima kasih pada yang sudi datang menjenguk blog saya... Nama sebenar Nor Asmah Binti Hussin... Nama Blogger saya Hang Li Po... Kenapa Hang Li Po??? hehe sebab saya Sepet... tapi sepenuhnya melayu ok.... Anak kepada En Hussin Dan Puan Maznah... Isteri kepada En NorHafifi Bin Abdul Muthalib... Ummi Kepada Muhammad Aiman Hakim dan Afrina Zara Batrisyia.... Kakak Kepada Amirah dan Afiqah Najihah.... penulisan adalah minat saya... sebarang pertanyaan bolehlah email kepada saya norasmah2787@gmail.com.... sekian terima kasih

Wednesday, September 28, 2011

Tiada yang terindah...

Khamis, 10.50 am 29 sept 2011, SKD


Assalamualaikum w.b.t
selamat pagi...
ingatkan hari ni nak mulakan hari baru dengan ceria..
tapi bila sampai kat ofic ja on PC n terus log in Blog n FB..
tiba-tiba ja rasa sakit sakit hati...
sabar je r wahai hati... Istighfar banyak-banyak...
Alhamdullillah hati tenang kembali...
macam mana nak ketepikan rasa yang tak sepatutnya dalam hati insan yang lemah ini..
Li po akui kadang kala hati kita mudah terpengaruh dengan rasa2 yang tidak baik...
kadang kala bisikan syaitan itu kita mudah ja terpengaruhkan...
yaAllah... 
kuatkanlah hati Li po utk menghadapi hati yang kadang kala leka dengan bisikan syaitan...
yAALLAH  kau tunjukkanlah hikmah disebalik ujian yang kau berikan ini...
yaALLAH  berilah aku pertunjukmu dalam setiap tahajudku...
kembalikanlah apa yang pernah engkau berikan kepadaku dulu...
aku hamba yang lemah memohon pertolongan darimu yaAllah...
Li po  jua ingin secebis Kebahagiaan mcm orang lain...
tak berhak kah Li po untuk bahagia dengan insan yang Li po sayang??? 
mana kebahagiaan Li po dulu??? 
owhhh!!! masih ada rupanya... :)
Terima kasih YaAllah Atas kurniaan Insan yang entah keberapa untuk aku bahagia seketika...
moga kebahagiaan ini kekal ke syurga....
moga kasih sayang ini diredhai Allah sampai syurga...
moga perhubungan ini sampai syurga...
Li Po mahukan segalanya sampai syurga...

***

Wahai kekasih hatiku...
Moga Allah sentiasa memberkati kamu...
Li Po sentiasa mendoakan kesejahteraanmu selalu...
Li Po mengharapkan kejayaan disetiap usahamu didunia dan diakhirat...
Li pO mengharapkan Allah sentiasa memberkati Apa yang engkau lakukan...
Moga Hatimu sentiasa ikhlas dalam melayari hidup sebagai khalifah didunia ini...


***

Wahai hatiku yang selalu gundah gulana...
tenanglah selalu...

sekian 
terima kasih


No comments:

Usia My Life

Daisypath Friendship tickers

Saat Cinta Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Aiman Hakim

Daisypath Happy Birthday tickers

Afrina Zara Batrisyia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers