Search This Blog

datang melawat

Rakan Blogger

About Me

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Assalamualaikum... terima kasih pada yang sudi datang menjenguk blog saya... Nama sebenar Nor Asmah Binti Hussin... Nama Blogger saya Hang Li Po... Kenapa Hang Li Po??? hehe sebab saya Sepet... tapi sepenuhnya melayu ok.... Anak kepada En Hussin Dan Puan Maznah... Isteri kepada En NorHafifi Bin Abdul Muthalib... Ummi Kepada Muhammad Aiman Hakim dan Afrina Zara Batrisyia.... Kakak Kepada Amirah dan Afiqah Najihah.... penulisan adalah minat saya... sebarang pertanyaan bolehlah email kepada saya norasmah2787@gmail.com.... sekian terima kasih

Thursday, March 29, 2012

Hanya Tuhan Yang Tahu...


Assalamualaikum W.b.t dan selamat pagi jumaat semua...
moga pagi jumaat yang indah indah ini memberi keberkatan..
jangan lupa mulakan hari ini dengan 
solat subuh,solat sunat Duha n bacaan surah Al-Waqiah...
moga Pagi jumaat ini anda dikurniakan limpahan rezeki dariNya...
3 perkara yang wajib dijadikan amalan...
Insyaallah tiada kesempitan yang akan anda lalui...
bak kata Mahir Zain 
Allah is always by your side "

***

pagi sampai Ofic Cik Asmah on PC terus
 bukak Surah Al-Waqiah berharap ada kurniaan rezeki 
yang lebih kepada Cik Asmah pagi ni... Insyaallah...

lepas ja abes surah tu terus terdengar sebuah lagu ni...


Rasanya dah lama tak dengar lagu ni...



Oh Tuhanku... Berikanlah ketenangan abadi... 
Untukku menghadapi resahnya hati ini... 
Mendambakan kasih insan yang ku sayang... 
Dihati ini hanya tuhan yang tahu... 
Dihati ini aku rindu padamu... 
Tulus sanubari menantikan hadirmu... 
Hanyalah kau jejaka pilihanku... 

Mungkin kala ini juga Hati Cik Asmah berlagu lagu ini jugak...
hikhikhik... tetiba plak kan...
apa pun setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya...
Cik Asmah hanya percaya pada takdir yang telah ditetapkan olehNya...

***
disebalik UjianMu aku bangkit mencari redhaMu...
disebalik ujianMu aku bangkit mengejar impian...
disebalik ujianMu aku belajar menjadi insan lebih matang...
disebalik ujianMu aku belajar menjadi sabar...
disebalik ujianMu aku belajar lebih erti kehidupan...
kerna bagiku, UjianMu adalah kekuatanku...


sekian
terima kasih




No comments:

Usia My Life

Daisypath Friendship tickers

Saat Cinta Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Aiman Hakim

Daisypath Happy Birthday tickers

Afrina Zara Batrisyia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers