Search This Blog

datang melawat

Rakan Blogger

About Me

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Assalamualaikum... terima kasih pada yang sudi datang menjenguk blog saya... Nama sebenar Nor Asmah Binti Hussin... Nama Blogger saya Hang Li Po... Kenapa Hang Li Po??? hehe sebab saya Sepet... tapi sepenuhnya melayu ok.... Anak kepada En Hussin Dan Puan Maznah... Isteri kepada En NorHafifi Bin Abdul Muthalib... Ummi Kepada Muhammad Aiman Hakim dan Afrina Zara Batrisyia.... Kakak Kepada Amirah dan Afiqah Najihah.... penulisan adalah minat saya... sebarang pertanyaan bolehlah email kepada saya norasmah2787@gmail.com.... sekian terima kasih

Wednesday, July 1, 2015

-Masa berlalu bergitu pantas-

Assalamualaikum... dan salam 15 Ramadhan... cepatkan masa berlalu... sedar tak sedar dah 15 hari kita berpuasa.... rasa macam sekejap ja masa berlalu... Alhamdullilah ramdhan kali ni amat bermakna sekali... tahun ni merupakan ramadhan yang pertama sepenuhnya Li Po dan keluarga di rumah mentua Li Po.. Al-kisah lepas Adek ipar Li Po kawen, kami sekeluarga pindah tinggal dengan mak n ayah mentua Li Po.. Memandangkan tinggal mereka berdua ja... tak nak lak biar mak ngn ayah berdua ja kat umah agam tu.. sakit demam mereka sapa pun xtau... memandangkan kami suami isteri bekerja dalam perlis kami ambil keputusan untuk tinggal dengan mak ngn ayah.. Alhamdullilah semuanya berjalan lancar....lagipun sebelum kawen Li po dah janji untuk jadi anak kepada mak ayah mentua Li po bukanya menantu... Moga Allah perlihara Hati Li Po untuk terus Berbakti kepada keempat2 mak ayah kami.... pada anda di bulan ramadhan yang mulia ni klau tak berkesempatan pulang berbuka bersama mak ayah call la mereka selalu... pendapat Li Po , mak ayah kita di usia tua ni nak kan perhatian ja dari anak2... mereka rasa sunyi kalau anak2 tiada disis mereka.... In Sya Allah kita sama2 memperingati.... moga terbaik untuk kita semua.... 

sekian...



No comments:

Usia My Life

Daisypath Friendship tickers

Saat Cinta Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Aiman Hakim

Daisypath Happy Birthday tickers

Afrina Zara Batrisyia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers