Search This Blog

datang melawat

Rakan Blogger

About Me

My photo
kangar, perlis, Malaysia
Assalamualaikum... terima kasih pada yang sudi datang menjenguk blog saya... Nama sebenar Nor Asmah Binti Hussin... Nama Blogger saya Hang Li Po... Kenapa Hang Li Po??? hehe sebab saya Sepet... tapi sepenuhnya melayu ok.... Anak kepada En Hussin Dan Puan Maznah... Isteri kepada En NorHafifi Bin Abdul Muthalib... Ummi Kepada Muhammad Aiman Hakim dan Afrina Zara Batrisyia.... Kakak Kepada Amirah dan Afiqah Najihah.... penulisan adalah minat saya... sebarang pertanyaan bolehlah email kepada saya norasmah2787@gmail.com.... sekian terima kasih

Wednesday, July 29, 2015

supper ummi, wife & anak kepada mereka..




 








Assalamualaikum dan selamat pagi semua...hehehe tajuk tak boleh blah kan,..,...hahaha dah rasa diri baik sgt ker???? hehehe xde la... ari ni sampai ke sekolah awal... so sebelum 7.30Pg ( masa bekerja ) kita update blog dulu... ye lar dah berabuk sgt kan.,...hehehe so sebelum terlupa Li Po nk ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin..... moga ramdhan lalu dapat mendidik kita semua umat islam supaya lebih taat kepada perintahNya... In Sya Allah.... marilah sama2 kita berusaha.... so hari ni sampai awal sikit sebab sekolah Li Po ada hari anugerah... so ada tugas menanti.... Li Po kena jaga bahagian Makanan VVIP ok... kelas gitu..hee... ok kata-kata  semangat untuk hari ni....
 



 tengah2 google mencari kata-kata motivasi pagi ni Li Po terjumpalah sepotong ayat ni.... mendalam sangatkan....

sebelum mencari orang yang sayang sama kamu carilah dulu mereka yang bisa sayang sama kedua orang tuamu...
  
so pendapat peribadi Li Po lah kan.... Li Po sokong sangat dengan ayat di atas tu.... jika korang nak mencari calon teman hidup anda... carilah yang boleh menjadi anak kepada ibu dan ayah anda.... InSyaAllah bahagia kehidupan kedua orang tua mu....

ok sekian dulu untuk hari ni... 
ada tugas menanti....

sekian.. daaaa

 7.30 am 30/7/2015

No comments:

Usia My Life

Daisypath Friendship tickers

Saat Cinta Bersemi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Aiman Hakim

Daisypath Happy Birthday tickers

Afrina Zara Batrisyia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers